Webdagene 2007 - To hele dager om brukervennlighet, markedsføring, nettskriving og mye mer - Soria Moria, 20.-21. september 2007

  • Lær hva som virker av Norges fremste eksperter
  • Unik praktisk vinkling basert på våre erfaringer
  • Bli inspirert og bygg nettverk med likesinnede

Last ned presentasjonen som PDF

Kommentarer

Gi tilbakemelding på presentasjonen

Hvordan utvikle innhold som underbygger strategiske mål og brukermål?

  • Hvordan fange brukerens oppmerksomhet og holde på den?
  • Hvordan lykkes med handlingsdrivende innhold?
  • Hvorfor tydelig og åpen kommunikasjon inngir tillit

Ove Dalen, Origo nettskriving AS

Ove er innholdsrådgiver i Origo nettskriving AS og utga i 2004 boken "God nettskriving" på Cappelen akademisk forlag. Han har jobbet med redaksjonelt arbeid på internett siden 1995. De siste seks årene har han jobbet som rådgiver innen webpublisering for blant annet Telenor, A-pressen, Findexa og NRK. Ove har lang erfaring som foredragsholder og sitter i Dataforeningens faggruppe for webkommunikasjon.

Blogget om denne presentasjonen

Effektivt innhold og Kjernemodellen

Martin Gjesdal, 20. september 2007 (Kjernedryss.no)